Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

13.8.14

Papirni i aluminijski brodići

Iako je nas poprilično prošla faza brodova, traženja blaga, gusara i sl. mislim da je sada odličan trenutak da opet probamo ponoviti neke od ovih aktivosti. Ipak je ljeto. More i voda bi nam trebali stalno biti na pameti :)

Sjećate li se kako se prave papirni brodići? Meni je trebalo poprilično vremena da se sjetim. U slučaju da ste zaboravili, evo sličica da se podsjetite ;-)



A jeste li ikad probali koristiti papir koji je različite boje sa prednje i zadnje strane? Dok sam bila dijete to mi nije palo na pamet, ali duoBRO i ja smo i to probali i rezultat je baš super :-)

Nažalost nisam uspjela napraviti niti jednu sliku brodića koje smo mi napravili, ali rezultat bude ovakav:



Eh, kad napravite papirne brodiće možete provjeriti da'l im voda smeta! :-) Šalim se, to ostavite za kraj, kad već dosade. 

Ali imamo jednu dodatnu ideju. Napravite na isti način brodiće od aluminijske folije. Njima voda ne smeta :) tako da se sa njima stvarno može igrati i u vodi.



Eh, kao bonus lekcija, napravite brodić koji izgleda više pljosnato (presavijte foliju nekoliko puta i samo ivice podignite prema gore, ništa komplikovano :)), i stavljajte mu teret. Mi smo koristili feninge koje smo imali skupljene u kasici, ali može se koristiti biti bilo šta (klikeri, krupnije perlice, lego kockice, itd). Poenta je da dijete vidi koliko tereta brodić može ponijeti, jer u jednom momentu će sigurno potonuti, a vjerujte, iznenađenje i osmijeh koji se pojavi u tom trenutku je vrijedan truda ;)




Hvala što ste navratili.

2 comments:

  1. Odlicna ideja za aluminijske brodice! Mi smo bas u fazi da su nam brodovi i blatnjave barice najbitniji! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Papirni su super, ali je ipak zanimljivije kad se brodici naprave, a mogu da plove ;)

      Delete