Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

16.8.14

Kako rasporediti okvire za fotografije

Spominjala sam ranije kako smo ove godine krečili. Predpostavljam da svi znate kakve sve radove to donosi. Još ako paralelno radite na pripremama nekih aktivnosti, kao npr. odlazak na odmor, priprema djeteta za vrtić, nabavka polica za biblioteku i sl :), onda se to sve pretvori u ludnicu, kojoj se kraj ne nazire.

Ipak, nakon nekog vremena, sve počne dolaziti na svoje. Ja sam napokon u toj fazi. JUUPIIII!!!

Prije par dana sam završla projekat vezan za izmjenu okvira i fotografija koje se nalaze u našem hodniku. Krečenje je donijelo novu boju pa je spram toga trebalo i sve ostalo 'adaptirati'.

Iskreno da kažem i nije mi se to mjenjalo. Duuugo su me uveseljavali ti šareni okviri, odmah pri ulasku u stan. I fotografije koje su se tu nalazile su mi bile drage (osim možda dvije kojima nije bilo tu mjesto, ali eto, ostale su). Ipak došlo je vrijeme da se i taj 'kutak' stana osvježi :)

Prvo na redu je bio odabir okvira koji će mi trebati, odnosno koje ću zadržati i njihovo bojenje. Izbor se sveo na ove, i na još jedan dugački koji ste već vidjeli, ako pratite ovaj blog, u postu o slikanju bebe kako raste (u tom okviru je bila neka grafika za koju sam sigurna da u skorije vrijeme neće naći mjesto na našim zidovima, pa sam je izvadila, smotala, stavila u fotrolu i ostavila da čeka bolja vremena za nju, a okvir iskoristila).





Okviri nisu bili u lošem stanju tako da i nije bilo potrebno šmirglanje. Samo sam ih dobro očistila. Obojila sam ih mat autolakom (u FIS-u je jedna boca oko 5 KM).

Nakon što su se osušili, počela sam smišljati kako da ih rasporedim. Predhodna postavka je bila manje-više 'ad-hoc', jer svaki je okvir bio drugačiji, pa je neki nabacani fol bio čak i poželjan.

Sada je to ipak malo drugačije.

Označila sam na podu odprilike prostor koji imam na zidu pa sam probala nekoliko varijanti.




Nekako mi se najviše svidjelo da imam tu neku glavnu vertikalnu liniju (označena crvenom) oko koje se 'redaju' okviri. Ako budete u prilici da radite nešto slično moj je savjet da uvijek zamislite gdje bi ta glavna linija trebala biti, i onda prema njoj redate okvire. Može biti i horizontalno postavljena, sve zavisi sa kojim prostorom raspolažete.

Nakon ovog koraka sa odabrala slike koje će tu i stajati. Već sam imala neku užu selekciju, pa je samo trebalo odabrati finalne i podesiti dimenzije.

Eh sad, pošto je dosta okvira netipičnih dimenzija, ja sam velike formate složila tako da se mogu odprintati na A1 photo papiru. U galeriji BlackBox sam to i odprintala. Ako vas zanima evo link


Naš finalni rezultat izgleda ovako:


I evo za kraj, vidite da sam ubacila i dvije 'inspiracije' i baš mi se sviđa svaki dan to pročitati.

Obje sam sama napravila, ali jednu sam baš pođonila, tj. napravila sam je isto kao što je ona koju sam pronašla negdje na pinterestu, pa vam tu ne mogu dati da spasite, ali za drugu sam samo iskorisitila riječi, a dizajn je moj, tako da, evo, ako vam se sviđa, slobodno je sebi odprintajte


Nadam se da sam vam dala inspiraciju i poticaj da vam prazni okviri više ne stoje prazni ;) 

3 comments:

  1. Diivno! I ja sam napravila nekoliko zidnih galerija, i bas planiram uskoro post o tome. I meni je drago sto sam otkrila tvoj blog :)

    ReplyDelete
  2. Super je galerija! Na isti način sam i ja svoje složila, a sad samo rastu! :)

    ReplyDelete