Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

26.1.15

Igra riječi koje se rimuju

Jeste li se probali igrati sa rimom? Mene to rimovanje baš i ne ide, ali od kako smo napravili ove kartice, svi u kući, osim duoSIS naravno, stalno pronalazimo nove riječi koje se rimuju :) Naravno, bude tu dosta i izmišljenih riječi, ali i to bude zabavno. A kada skontamo neku novu kombinaciju pravih riječi, svi budemo ponosni :)

Znači, igra sa ovim karticama je slična standardnoj igri 'Pronađi par', samo što nije zadatak da se pronađu dvije iste slike, nego da se upare pojmovi koji se rimuju.

Nisam sigurna na koji način djeca razumiju pojam rimovanja, ali duoBRO je začas skontao fazon (možda kod ovih kartica pomaže što parovi imaju i isti broj slova, pa je baš pjevljivo). Mala pomoć mu je na početku svakako trebala. I naravno, prvo sam mu dala samo četiri kombinacije. Zatim smo te četiri sklonili, a uzeli nove četiri. Nakon par dana se mogao igrati sa cijelim kompletom.

Da ne bude zabune koji su pojmovi na slikama, evo popisa:




vuk-luk
lampa-rampa
trava-krava
flaša-čaša


sir-žir
most-kost
roda-voda
list-kist


šapa-kapa
mandarina-balerina
val-šal
šljiva-gljiva

Kako sam već spomenula, meni rimovanje ne ide, pa sam kombinacije pronašla ovdje: link. Nažalost, sa ove stranice se sličice ne mogu spasiti pa sam sve slike tražila na google-u. Mislim da ako kliknete na slike, i spasite ih, bit će sasvim uredu za print. Ako neko bude smatrao da mu treba bolja kvaliteta, slobodno me kontaktirajte.

Ako imate prijedlog za još neke kombinacije, javite, pa ću napraviti dodatne kartice. I obavezno mi javite kako vam ide :)



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete