Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

21.8.14

Distressed/destroyed/ripped jeans

Mislim da smo svi prijemtili u kojem obimu su poderane farmerke postale trend. Na prvu, iskreno, nije mi se svidjelo, ali nakon što sam vidjela nekoliko zanimljivh kombinacija, promjenila sam mišljenje...

Mada, ni nakon toga se nisam mogla pomiriti sa činjenicom da bi trebala KUPITI poderane farmerke. Nema šanse. Imam ih dovoljno u šteku za reciklažu koje se mogu iskoristiti za takvo nešto (što je najveći fol, farmerke koje sam ostavila, su baš one koje su mi se duuuugo sviđale, kojih sam se baš nanosala, koje mi je bilo žao baciti i koje su, ustvari, idealne za ovakav projektić)


Da bi ih napravili trebat će vam sljedeće:
- farmerke
- makaze ili ona spravica za paranje šavova (pojma nemam kako se zove)
- deblja igla ili pinceta
- renda


Moj je savjet da na netu prvo nađete sliku farmerki kako bi htjeli da izgledaju vaše. To će vam olakšati određivanje područja na kojima farmerke trebaju biti poderane.

Ovo je slika koju sam ja koristila kao inspiraciju


Prije nego što počnete trebate znati da se farmerke sastoje iz horizontalnih (bijelih) i vertikalnih (plavih) niti. Cilj je, zapravo, odstraniti plave niti :)

Makazama, ili već pomenutom spravicom, napravite dva proreza. Trebala bi biti paralelna i ne previše udaljena (2 cm odprilike).

Iglom ili pincetom počnite izvlačiti bijele niti, što više možete.


Nastavite to raditi dok ne budete u mogućnosti da skroz izvčete plave niti.


TA DA!!! To je sve mudrost. :) Trebat će vam malo strpljenja i vremena dok sve površine ovako ne obradite. Meni je, kad sve sastavim, jer sam se u nekoliko navrata zabavila sa ovim, trebalo možda sat vremena.


I da, još jedan super efekt je da pređete ponegdje onom najgrubljom stranom rende po farmerkama (najbolje iznad ili ispod mjesta gdje su već rupe napravljene).

Javite mi jeste li pokušali i kako je ispalo :)

Hvala što pratite moj blog ;)

No comments:

Post a Comment