Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

18.12.14

Yoga za malu raju

Jednom sam negdje, sasvim slučajno kupila ovu knjigu:



I iako moj susret sa jogom nije bio toliko uspješan (u toj priči sam bila samo 2-3 mjeseca) ovo mi se učinilo kao nešto super zanimljivo za djecu. I nisam pogriješila.

Kombinacija osnovnih joga pozicija i životinja na koje takve pozicije najviše podsjećaju je sigurno dobitna. Tako je u slikovnici asana Drvo (Vrkšasana) ustvari Ptica, asana Mačka (Mardžari) je naravno Mačka, a npr. Vjenac (Malasana) je Žaba. Mi prilikom svakog vježbanja dodajemo i zvuk, pa se čuje av-av, mjau-mjau, kreke-kreke, tvit-tvit, itd :)

duoBRO je već ekpert u jogi koju prati ova slikovnica i sad već može i sam sve uraditi. duoSIS nam se već sada pridružuje, jer naravno šta radi veliki braco, mora i ona. Čak ovako mala (17 mjeseci) dosta toga može pratiti. 

Ukoliko ste u mogućnosti, toplo savjetujem kupovinu ove slikovnice. 

Ukoliko ipak niste, evo opisa nekoliko nama najzanimljivijih pozicija, ali imajte na umu da je ipak sve mnogo zanimljivije kada imate i slike pored sebe:

1. Leptir - stojite (mi ipak trčimo) i podižete ruke gore-dole. Obzirom da ovdje nemamo neki glas, onda pjevamo: butterfly, butterfly, butterfly...



2. Lav - sjednete 'pod turski', ispravljenih leđa, ruke ne koljenima, plazite jezik i kažete: aaarrrrrrgggg!



3. Pas - stanete uspravno, a zatim rukama naslonite na pod. Mi se ovako i krećemo po kući i naravno govorimo av,av



4. Mačka - koljena i ruke na podu, i leđa treba izvijati gore-dole
5. Ptica - stojite uspravno, ruke ispružene u stranu, jedna noga savinuta i naslonjena na drugu. Ovdje je glas naravno: tvit-tvit
6. Žaba - čučnete sa raširenim koljenima, ruke ispred, i možete i skakati i glasati se kreke-kreke
7. Majmun - stanete uspravno i samo rukama spustite do poda, ali ne dodirujete rukama pod. Moji majmunčići trče kroz kuću i kažu: u-u, u-u, u-u...



8.Miš - nogu savijenih ispod trupa i ruku pored tijela, legnete na pod.



9.Odmor - lezite na leđa, ruke pored tijela, i malo se odmorite.

Dodatno smo ovu slikovnicu iskoristili da naučimo i sve engleske nazive za životinje koje treba imitirati. 

Eto...Malo vježbica u kući, dok ne budemo mogli napolje, nikad nije naodmet.

No comments:

Post a Comment