Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

24.11.14

Prva radionica - kako nam je bilo...

Mnogi su me već pitali kako je bilo na prvoj radionici... Nisam stigla ranije pisati o tome (duoSIS je bolesna :( ), ali evo... 

Na radionici nam je bilo super zabavno i evo kratkog opisa i nekoliko sličica da vidite šta smo pravili, pa možete možda i ponoviti.

Ono što će vam trebati i što unaprijed morate pripremiti je sljedeće:
- lišće - ili tek ubrano ili presovano
- tanji kartoni ili hamer papir (mozete unaprijed izrezati maske ili dugačke široke trake za krune)
- školsko ljepilo (najbolje je ono bijelo u bočicama)
- heftarica (da ipak malo učvrstite sve ako bude potrebe)
- gumirani konac
- odprintano jesenje lišće (link za ono koje smo mi koristili će biti u nastavku)
- bojice
- makaze
- selotejp

Na maske ili trake (odredite koliko dugačka treba da bude u odnosu na obim glave djeteta koje je pravi) lijepite lišće dok cijela površina ne bude pokrivena. 






U mojoj grupi je bilo četverogodišnjaka i šestogodišnjaka i poprilično se vidjela razlika u načinu ljepljenja. Naime, malelni su samo 'nabacivali' lišće, dok su stariji to ipak radili sa određenom simetrijom i 'strategijom'. Svejedno su i jedni i drugi uživali. Kada ljepljenje bude gotovo, probušite rupe sa strane i zavežite gumirani konac. TaDaaa! Maske gotove...



Za krune je manje-više ista procedura, samo se lišće lijepi na trake, koje se na kraju spoje ili selotejpom ili heftaricom.

Poslije toga smo obojili lišće koje sam predhodno odprinatala i izrezala (na ovoj slici možete vidjeti i kako krune izgledaju, nažalost nisam ih stigla posebno uslikati). 



Kliknite na link ispod slike, ako želite da spasite ovaj predložak.



Kada je bojenje gotovo, naprave se od trakica papira kao mali prstenčići i zalijepe na list. Pomozite djeci da svih 5 listova stave na prste i onda pjevajte pjesmicu Five Golden Autumn Leaves.


Five golden autumn leaves,
High up in a tree.
The wind blows...        
The leaves shake...
And one falls down to me.
Falling, falling,
Falling down,
Falling, falling,

Falling to the ground.

A melodiju i način na koji to treba odraditi možete pogledati na linku ispod.



Finalno, ja sam prezadovoljna kako je sve prošlo. Drago mi je što sam uspjela djeci držati koncentraciju i zainteresovanost više od sat vremena. Nisam sigurna koliko nam je termin radionice bio dobar, jer djeca koja idu u vrtić nisu stigla ručati, što naravno dovodi do male nervoze :( Nažalost, nikako nisam u mogućnosti posvetiti se i samoj aktivnosti sa djecom i sve zabilježiti fotoaparatom. I mislim da što je aktivnost koja se radi složenija, broj djece mora biti manji. Svakako ćemo nastojati sve korigovati i poboljšati kako radionice budu prolazile. U svakom slučaju nadam se da ćemo se ovako zabaviti i na sljedećoj radionici, za koju sam već pripremila jedan eksperiment, pa ako ste zainteresirani, stay tuned, it's gonna be big time fun :)

No comments:

Post a Comment