Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

10.3.15

Mafini sa jabukama i musli pahuljicama

Možda sam malo dosadna sa recpetima za mafine, ali uvijek budem sretna kada otkrijem novi recept koji je lagan, brz, a ima super ukusan rezultat.

Ovaj recept sam dobila od mame Nunny. Nakon što mi ga je poslala, odmah sam ga i isprobala i sve što mogu reći je njam, njam!


Potrebni sastojici:
3-4 oguljene i narendane jabuke
1 čaša musli pahuljica (koje god imate, možda najbolje one koje ste kupili, ali vam se i ne sviđaju)
1 čaša brašna
1/2 čaše šećera
1/2 čaše ulja
2 jaja
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer (ja sam dodala ekstrakta od vanilije)
1 kašikica cimeta
po želji se mogu dodati i grožđice, orasi, bademi, lješnjaci...

Sve pomješati u velikoj posudi. Smjesu uliti u kalupe i peći odprilike pola sata na 180 stepeni (sve zavisi od pećnice pa provjeravajte). I gotovo!


Ovu ideju za pakovanje sam davno vidjela na jednom super blogu, ali nikako nisam imala priliku da je iskoristim. Ovaj put mi je baš dobrodošla ;)



Uputstvo kako na ovaj način upakovati kolačiće ili keksiće pogledajte ovdje

Javite jesu li vam se svidjeli.


No comments:

Post a Comment