Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

28.1.15

Challenge day

Jeste li uspjeli realizirati predhodni izazov?

Kako sam i već spomenula, izgleda jednostavno, ali nekako izvjesne situacije za čas dovodu do nekontrolisanog povišenja tona kojim govorite.

Znam da je mene na to u nekoliko navrata duoSIS upozorila (da, ona, onako mala) i to tako što dođe do mene, stavi prstić ispred lica i kaže šššššš :) 
Samo da naglasim da nisam vikala na nju, nego obično budem u raspravi sa duoTATOM :(

Iako nisam uopšte tip koji se dernja, urla i slično, upravo zato kada dođe do takve situacije, uglavnom moja bliža porodica, to primjeti. Svojski sam se trudila da u toku ovih sedam dana ne povisim ton niti jednom, ali ipak mi se omaklo par puta. Kada obraćate pažnju na to, onda baš budete svjesni zašto i zbog čega to radite.

U svakom slučaju, mislim da sam dobro odgovorila na ovaj izazov. Nije bilo idealno, ali sam zadovoljna. Je li vama uspjelo? Jeste li možda primjetili koje vas situacije najviše izbacuju iz takta?

Evo novog izazova:


Završite napokon nešto što se odavno nalazi na 'Uradi' listi


Pravite li 'to do' liste? Možete li išta završiti ako to niste napisali na papir? Zaboravljate li stvari?

Ja uglavnom nemam liste koje čekaju danima (ili čak mjesecima) da budu prekrižene. Ako napravim listu, to obično znači da imam više od 3 stvari za napraviti i kad jednom dođu na papir, moraju se u najkraćem roku zavšiti. To je dobro :) Ali dešava se da, iskrena da budem često, da se jednostavno ne mogu da natjerati napisati listu. Ili zaboravim, ili mislim da nema toliko toga da se zavši, ili kad se sjetim nemam gdje listu napisati. Ma uglavnom, beskonačno izgovora. 

Prije dva dana sam napisala jednu poprilično dugu listu, sa zadacima koji iako su sad na listi, čekaju vječnost da se zavše. Dakle, priprema, pozor, sad...

No comments:

Post a Comment