Looped Slider


 photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo ABOUTMEblueTAB_zps0b97924b.png  photo HOMEblueTAB_zps98062eb8.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png  photo DUOphotographyblueTAB_zps9be640fe.png  photo CONTACTblueTAB_zps8307af48.png

10.9.15

Kosili @duomama

Sve ispod napisano predstavlja isključivo moje mišljenje i nikakvu novčanu naknadu ne dobivam u zamjenu za napisani komentar.


Je li vam se ikad desilo da uđete u neku prostoriju, ugledate ili pomirišete nešto i time vratite sjećanja iz djetinjstva? Meni se to desilo prošle sedmice kada sam otvorila ovaj paketić:


Kosili! Ne znam postoji li iko iz moje generacije, sa ovih prostora, kome barem jednom, kosa nije oprana sa Kosili šamponom.


Sada Kosili ima i druge proizvode i mogu reći da svi jednako lijepo mirišu i orginalni proizvodi imaju odličan kvalitet. Mi smo iz ovog paketića isprobali kupku i šampon. Bude puuuno mirisne pjene ;)


Ne znam koliko ste upućeni, ali nedavno je bila afera sa Kosili proizvodima. Naime, pojavili su se plagijati koji su sadržavali jako štetne sastojke. Kosili je zato napravio akciju kojom će skrenuti pažnju na svoje orginalne proizvode. Prepoznat ćete ih po Švicarskom plusu u crvenom krugu.

 


Meni je jedino žao što je novom ambalažom izmjenjen onaj stari, dobro prepoznatiljivi oblik Kosili bočica. Sjećate se:


 I hvala Kosili za peškir sa posebno izvezenim imenom ;)

No comments:

Post a Comment